ورزش

استقلال اندازه یک پنجم فصل قبل گل خورد!/ اوضاع عجیب و غریب خط دفاعی +ویدیو

استقلال اندازه یک پنجم فصل قبل گل خورد!/ اوضاع عجیب و غریب خط دفاعی +ویدیو

بازیکنان جواد نکونام در فصل گذشته گرچه عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند و در لیگ اول نشدند اما در تعداد گل خورده رتبه اول فصل گذشته را به خودشان اختصاص دادند.

تیم استقلال در ۳۰ هفته مسابقات لیگ برتر تنها ۱۵ گل دریافت کرد که نشان دهنده شرایط خوب خط دفاعی استقلال و آمادگی بالای دروازه‌بان این تیم بود. اما حالا استقلال در دو مسابقه ابتدایی لیگ برتر بیست و چهارم به اندازه یک پنجم گل‌های خورده فصل قبلش را دریافت کرده است.

استقلال یک گل از شمس آذر قزوین خورد و دو گل از ملوان تا با سه گل در دو بازی نسبت به فصل گذشته که ۱۵ گل خورده داشت به اندازه یک پنجم گل‌های فصل قبل را دریافت کرده باشد.

برنامه جدی نکونام برای مدافعان

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام نسبت به این موضوع به شدت حساسیت پیدا کرده و از عناصر دفاعی تیمش خواسته این روزها بیش از همیشه روی هماهنگی و کارهای ترکیبی در خط دفاع تمرین کنند.

شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال حاکی از آن است که کیانوش رحمتی زیر نظر جواد نکونام نکات تاکتیکی دفاعی را به بازیکنان شان گوشزد کرده و به احتمال زیاد در این بازی شاهد تغییراتی در خط دفاعی تیم استقلال مقابل استقلال خوزستان خواهیم بود.

تعداد گلهای خورده استقلال در دو بازی ابتدایی لیگ قبل

یادمان نرود که استقلال فصل قبل و در دو هفته ابتدایی هیچ گلی دریافت نکرد. این تیم در هفته اول صنعت نفت آبادان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و در هفته دوم ملوان را یک بر صفر در آزادی از پیش رو برداشت.

اولین گل خورده استقلال در لیگ ۲۳ مقابل سپاهان

این تیم اولین گل خورده‌اش را در هفته سوم مقابل سپاهان دریافت کرد. تک گل پیروزی بخش سپاهان را در دقیقه نهم وقت‌های تلف شده نیمه اول رضا اسدی به ثمر رساند. پنالتی که ابتدا سید حسین حسینی آن را مهار کرد اما در ریباند رضا اسدی دوباره به توپ ضربه زد و دروازه استقلال را گشود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در پایان دو هفته ابتدایی لیگ برتر با کسب ۴ امتیاز در حال حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته و پنجشنبه این هفته باید به مصاف هم نام خوزستانی‌اش برود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا